ویژه ادینه
شوق ساف
جمعه 3 آبان 1392برچسب:, :: 18:12 :: نويسنده : سجاد

 http://www.behesht.info/Files/Media/92062910.jpg

             

دانلود مداحی جمعه ها می گذره از حاج عبدالرضا هلالی (برای دانلود بر روی دریافت کلیک کنید) 

 جمعه ها میگذره و آقای من نیومده   
مردم از دلواپسی تو این غروب غمزده
تو بیا فکر نکنن بی کس و کارم آقا جون

 تو بیا که بدونن صاحبی دارم آقا جون
یا مذل المشرکین و یا معذ الاولیا 

   تو رو جون مادرت آقا بیا آقا بیا
یاد گرفتم این و من از علی بن مهزیار 

 که نباید عاشقت خسته بشه از انتظار
حتی این روزا دیگه سوال شده برا خودم 

  تو چقدر خوبی که من ندیده عاشق شدم
(( آقا بیا .... ))

 

مراسم این هفته هیئت الرضا :

    
جــشن عیـد غدیـر خــــم - جمعـه 92/8/3

 

سخنران: استــــــــاد فاطمـــــی نیـــا مدیحه سرایی توسط : حاج عبدالرضا هلالی

 

     جمعه سوم آبان ماه - ساعت :   20:00 
میدان خراسان - حسینیه امام موسی ابن جعفر علیه السلام

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 54978
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1


پخش زنده حرم

ساعت فلش مذهبی مهدویت امام زمان (عج)
زیارت عاشورا
دعای فرج ذکر روزهای هفته جنگ دفاع مقدس
روزشمار محرم عاشورا